Monday 20 November 2017

Forex Trading Med 50 Dollar


Blueprint for Forex Day Trading med 1000 (eller mindre) Forex dag handel med 1000 (eller mindre) er mulig, og til og med lønnsom. Forex trading lar deg styre posisjonens størrelse nøyaktig og utnytte løftestang, begge som bidrar til en liten handelskonto. På aksjemarkedet kan du gjøre det så effektivt at du har en dagskonto i USA, du trenger minst 25.000. I forexmarkedet kan du begynne å handle med mindre enn 1000. Det betyr ikke at du8217ll skal kunne leve av handel med en gang, men du kan bygge din konto ved å følge riktig risikostyring, ved hjelp av en lavspread-megler og plassere om lag 4 til 6 raske daghandler i løpet av noen få timer. Her er planen for å gjøre det. For å holde artikkelen til en rimelig lengde, er lenker gitt til artikler eller ressurser med mer informasjon om et gitt emne. Vennligst les dem også for å få full forståelse av konseptene. Å få oppsett i Forex-Konto Type og megler Hvis you8217re handler med 1000 eller less8211 og ønsker å bygge din konto8211, anbefaler jeg at du handler via en ECN-megler som tilbyr et nær null spredning. Også, handler ett minuttdiagrammet med en trendstrategi (mer om dette på litt). Jeg bruker en ECN megler fordi jeg kan kapitalisere på kortsiktige muligheter og fortsatt klare min risiko. Ved å bruke en vanlig megler, med 1 eller 2 pip spredt på EURUSD, betyr du at du betaler 4 pips totalt for å komme inn og ut. Hvis du handler en mini mye, er hvert pip verdt 1. Så en handel koster deg virkelig 4 per mini mye (og hvis målet ditt er å lage 8 pips, eller 8 per mini mye, vel, du ser problemet). Det er en mulighetskostnad, fordi det eliminerer muligheten for at du lager de fire pips. På den annen side koster min ECN-megler ca. 2,5100K (mindre hvis du har en større konto), slik at en mini mye (10K) bare koster ca 0,25 for å komme inn og 0,25 for å komme seg ut (0,50 totalt). En micro mye (1K) koster bare ca 0,05 for å komme inn og ut. That8217 er en stor forskjell, og kan bety forskjellen mellom å være positiv eller negativ for måneden. Som en daghandler er en av de mest avgjørende faktorene spredningen du betaler (forskjell mellom bud og pris) 8211i må være lav hvis du forventer å lykkes. Under aktive tider, slik som USA og London-økten. Spredningen er typisk rundt 0,1 til 0,4 pips (ja, en liten del av en pip) med en ECN megler. Ta noen handler på en ECN-demo-konto, og du vil se hva en stor fordel det ikke behøver å bekymre seg for spredningen. Når du arbeider med en konto mindre enn 10.000 (og spesielt 1000 og under), må du alltid sørge for at du har mulighet til å handle med mikropartier, også kalt 82200.01 lots8221. Mikropartier gir deg muligheten til å finjustere posisjonens størrelse og risiko på en liten konto. Jeg anbefaler også å bruke ca. 30: 1 innflytelse. Årsaken til det forklares senere. Dagshandelen ved hjelp av ett minuttdiagrammer Risiko aldri mer enn 1 av kapitalen på en enkelt handel. Med en nær null spredning, kan jeg aktivt handle prisbevegelser som er omtrent 8 til 25 pips fra start til slutt. Jeg setter et overskuddsmål på 7 til 10 pips (potensielt mer på visse handler), og et stoppfall på 4 pips (dette kan variere litt etter handel) og jeg kan handle de prisbølgene du ser på 1-minutters diagrammet under London eller tidlig US-sesjon (se Hvordan til dagshandelen Forex i 2 timer eller mindre for strategien). Volatilitet endres alltid, noe som betyr at mange pips blir risikert og fanget, endres også. Hvor stopper tap og mål bør være på en bestemt daytrade er adressert i den omfattende forex artikkelen koblet over. Hvis jeg handler på et 15-minutters diagram, kan jeg bare få et par handler hver dag, og jeg må tilbringe mesteparten av dagen med å få 4 maksimum (hvis jeg vinner to handler med en 2: 1 belønning: risikofaktor) . Nå er 4 en god daglig avkastning, men det er best mulig scenario (fordi du risikerer 1 av kontoen din per handel, hvis du lager 2: 1 på disse handler, er du opp 2 på hver x 2 handler). Nå, sjekk ut et 1-minutters diagram i EURUSD, og ​​du vil legge merke til flere små trendingbevegelser i løpet av London og tidlig amerikansk økt vi kan kapitalisere på (ikke handle om nyheter, så ignorere vanvittig store prisbarer som vanligvis er nyheter relaterte). På et 1-minutters diagram kan du gjøre om lag 3 til 6 handler innen en periode på to til tre timer. Nå antar du vinner alle de, du ser på en 6 til 12 gevinst om et par timer (forutsatt alle vinnende handler og en 2: 1 belønning: risikofaktor). It8217s latterlig å anta deg8217ll vinne alle handler og lag 6 til 12 per dag Du vant8217t. men potensialet ditt oppover er større ved å ta flere handler på en kortere tidsramme. Let8217s raskt vurdere hva du trenger å gjøre: ECN megler for dagen handler jo mindre spredningen og jo lavere provisjon jo bedre. Megler må tillate micro lot trading hvis du bruker en 1000 (eller mindre) konto. En mikrotille er verdt 0,10 per bevegelsesbevegelse, multiplisert med hvor mange mikropartier du har i din posisjon. Dag handler EURUSD. Dagshandel i London eller tidlig amerikansk økt. Handle prisbølgen på et minuts diagram. Kun handle i to til tre timer. Det er mer enn nok og vil typisk produsere ca 4 til 6 bransjer. Det meste vi mister på en handel er 1 av vår konto. For vår 1 risiko for handel bør vi forsøke å gjøre 1.75 til 2 Forex Day Trading med 1000 dollar (eller mindre) 8211 Forventninger Hvis du legger hardt arbeid på en demo-konto som praktiserer strategien, og risikere mindre enn 1 av din konto på hver handel, kan du stadig vokse en 1000 kontos dag trading valutaer. Anta en vinnende prosentandel på 50 (du vinner 50 handler ut av 100), 4 handler per dag, et gjennomsnittlig stoppfall på 4 pips og et gjennomsnittlig mål på 7 pips. Hvis du handler forex dag med 1000 i 20 dager ut av måneden, og bruk en fast posisjonsstørrelse på 25 mikropartier som holder risiko under 10 eller 1 av kontoen: 25 x 0,10 x 4 pips 10 er risiko per handel, som er 1 av 1000 kontosaldoen. Juster posisjonsstørrelse i henhold til kontostørrelse og stoppnivå, her kan du gjøre i en måned: 20 dager X 4 handler 80 handler 50 av 80 handler er lønnsomme 40 vinnende handler og 40 tapende handler En vinnende handel er 7 pips (hvilket er 0,70 per mikroparti) X 25 mikropartier 17,50 En tapende handel er 4 pips (som er 0,40 per mikroparti) x 25 mikropartier -10 Vinnende handel totalt er 40 handler X 17.50 700 Tapende handel totalt er 40 handler X 10 400 Månedlig fortjeneste (unntatt provisjoner) er 700 8211 400 300 Totalt provisjoner er 80 handler X 25 mirco lotter X 0,05 (rundtur) 100 Månedlig fortjeneste (inkludert provisjoner) er 300 8211 100 200 ukomplisert. That8217s er omtrent 20 på 1000 konto. Don8217t forventer å gjøre det, i det minste ikke med en gang. Disse tallene er ment å vise potensialet, ikke virkeligheten. Dessverre, de fleste forhandlere ende opp med å miste. Så lenge risikoen din er 1 per handel, handler du om 4 ganger om dagen, har en vinnersats på 50 og en belønning for å risikere om lag 1,75: 1, så uansett hva ditt stoppfall og målnivåer er, vil resultatene dine gjenspeile avkastningen over. Under lav volatilitet har vi mindre stoppfall og mål, og under høy volatilitet har vi større stoppfall og mål. Det betyr ikke noe alt fungerer ut det samme. Forex Day Trading med 1000 dollar: 20 per måned 20 per måned kan virke veldig høy, og for de fleste handelsmenn er det. Utnyttelse er imidlertid brukt mye. Kontoen er bare 1000, men vi tar stillinger på 25.000 (de 25 mikropartiene). Med andre ord er vi leveraged 25: 1 for å gjøre disse returene. Et 3 til 4 pipstopptap er nær det minste stoppet jeg ville ha på en handel, og ville være hensiktsmessig bare når volatiliteten i EURUSD er lav. Hvis du bruker 5 pipstopp, trenger you8217ll bare 20: 1 innflytelse, fordi posisjonens størrelse vil bli mindre på grunn av større stoppfall (økende fra 4 pips til 5 pips). Hvis stillingsstørrelsen doesn8217t gir mening, kan du lese Slik bestemmer du posisjonsstørrelse. Posisjonsstørrelsen endres ettersom endringstapet endres, og det er derfor det ikke betyr noe om volatiliteten er lav eller høy. Denne handelsformen tilpasser seg, og bidrar til å normalisere avkastningen under alle markedsforhold. Jeg har ikke noe problem med innflytelse fordi hver handel har et stoppested på det, og jeg handler aldri innen 5 minutter med pressemeldinger. Derfor, selv om jeg kan få litt liten glid på merkelig handel, er det svært lite sannsynlig at slippen er nok til å skade min handelsdag eller konto (men ja det kan skje). Jeg handler også bare dagen om EURUSD i løpet av slutten av London-sesongen eller tidlig US-sesjon når likviditeten er på topp. Dette bidrar til å redusere risikoen for katastrofe. Det er også viktig å påpeke at når du bruker innflytelse, kan du miste alt, og enda flere penger enn du deponerer, noe som resulterer i en stor gjeld til megleren. Når du handler på innflytelse, låner du penger til handel. Hvis et stort trekk skjer, kan du ikke komme deg ut av din posisjon. Eksempler på slike hendelser, som kunne ha tørket ut en leveranseløs dagdriver, inkluderer GBP-krasj (en grunn vi ikke handler utenom høyt volum ganger) i oktober 2016, og januar 2015 CHF-bølgen. Min megler gir også et MetaTrader-plugin som automatisk plasserer tap og mål. Jeg angir hva jeg vil stoppe tapet og målet være (i pips), og når jeg går inn i en handel, stoppes tapet og målet på samme tid. Hvis jeg vil justere målet litt en gang i en handel, kan jeg dra ordren til den prisen jeg vil ha, rett på diagrammet. Jeg oppfordrer sterkt denne typen plugin, slik at risikoen kontrolleres så snart bestillingen går ut, og handler kan gjøres veldig raskt. Rask gjennomgang av denne delen: Vi handler i London eller USA-sesjonen i omtrent to timer på et minuts diagram. Volatilitet doesn8217t virkelig betyr noe når det er høyt. Vårt stoppfall vil være litt større, men det vil også vårt mål (vår plasseringsstørrelse blir mindre). Når volatiliteten er lav, vil stoppet vårt bli litt mindre, men det vil også målet vårt (vår plassering er større). Hvis du kan gjøre 4 til 6 handler om dagen, vinn 50 av handelen, og i gjennomsnitt vinner omtrent 1,5 til 1,75 (eller flere) ganger større enn tapene, så vil du bygge en solid forexinntekt. Spill med disse tallene for å se hvordan forskjellige scenarier og strategier kan spille ut. Det virker enkelt det isn8217t. Det krever mye øvelse og tid for å komme til dette nivået. Med innflytelse er det mulig at du kan oppleve et katastrofalt tap. Forex Day Trading med 1000 dollar (eller mindre) 8211 Final Word Det er usannsynlig at de fleste handelsfolk noensinne kommer til et nivå hvor de kan tjene 20 per måned (selv med innflytelse), selv om den enkle matematikken her gjør det ser lett ut. Likevel er det mulig å begynne å bygge en forexinntekt, selv på 1000. Med innflytelse kan du miste alt, og enda flere penger enn du deponert. Det er mulig at du kan ende opp med en gjeld til megleren. Slike forekomster er hyppigere hvis du holder posisjoner gjennom nyhetshendelser, men selv om du ikke overrasker, kan overraskelser kunngjøre markedet, noe som betyr at stoppet ditt kan være ineffektivt. Dette er normalt, men du bør være oppmerksom på risikoen før handel. Husk også at de fleste handelsfolk som forsøker kortsiktig handel, mislykkes på det. Du må kontrollere risikoen og beholde den small8211risking 1 av kapital eller mindre per handel8211 for å få god fortjeneste. Dette motvirker den populære troen på at du må risikere mer for å gjøre mer8230FALSE Hold risikoen liten på hver handel, og fortjenesten din større. That8217s måten å vokse en konto og se god månedlig avkastning. For mer om dag og swing trading forex. se min Forex Strategies Guide for Day and Swing Traders. Mer enn 300 sider fullpakket med strategier og en handelsplan, slik at du begynner å handle på riktig måte. Begynn å bygge din forex trading suksesshistorie. Følg meg på Twitter corymitc og sjekk ut vår Facebook-side. For andre informative artikler, se: Daghandlere: Hvordan og hvorfor du skal bruke et daglig stoppfall 8211 Hvordan begrense daglige tap, slik at de ikke påvirker din månedlige inntekt betydelig. Dagens beste tid til dag Handel Forex 8211 Ulike tider på dagen har forskjellige tendenser, som bør tilpasse seg handelsstrategier. Cory Mitchell, CMT sier: Dette virker simple8230.but det kan faktisk bli litt komplisert. Min 4 pip-mulighetskostnad er et forenklingskriterium, men her er begrunnelsen8230. Når spredningen er festet til 2 pips, kan du ende opp med å gi opptil 4 pips av fortjenestepotensialet bort på en handel fordi du gir opp 2 pips på vei inn, og opptil 2 på vei utover 8230sort av. Med en 0,5 pip spredt med en ECN megler gir du opp ca 1 pip, men kan bare ende opp med å gi opp 0,5 pips8230 eller muligens ingen pips. For eksempel, anta at budsummen er 1,2550 og du vil kjøpe. Hvis en megler hadde en 0,5 pip spredning, kan du kjøpe på 1,25505, eller du kan legge inn et bud på 1,2550 og vente på å bli fylt der. Det er mulig at du kan bli fylt på 1,2550 selv om tilbudsprisen aldri faller til det nivået fordi ECN-meglere lar deg delta i ekte markedslikviditet og bli fylt på budet eller spørre, i stedet for å måtte betale spredningen (selger alltid hos tilbud eller kjøp på tilbud). Med et fast spredning på 2 pips vil tilbudsprisen være 1,2552 på det tidspunktet. Så i stedet for å kjøpe på 1,2550 kjøper du på 1,2552 (du gir opp 1,5 til 2 pips sammenlignet med en ECN megler med en nåværende spredning på 0,5 pips). Anta nå at budprisen stiger til 1,2554. Med begge meglere kan du selge umiddelbart til den prisen. Så det er ingen forskjell. Forskjellen er bare 2 pips, i dette tilfellet ikke de 4 pips som jeg sa. MEN med en ekte ECN megler kan du legge inn en bestilling på budet eller tilbudet (eller lag ditt eget) og bli fylt på disse nivåene hvis noen velger å handle med deg. Med faste spredemeglere kan du gjøre det. Så let8217s antar at du legger inn et tilbud på 1.2556. Du kan potensielt bli fylt der, selv om budprisen aldri når det nivået. Med en fast spredemegler, med en 2 pips spredning, er den høyeste prisen du kan selge på, 1,2554 på dette punktet (2 pips under tilbud). Så berører den faste spredemegleren deg muligheten til å bli fylt på den andre siden av spredningen. Selv om spredningen er 0,5 pips og budet er 1,2554, har du sjansen til å komme ut på 1.25545 (nåværende tilbud hvis budet er 1.2554), noe som gjør en liten bit ekstra. Så med en fast spredemegler oppgir du alltid potensiell fortjeneste når du kommer inn. Fordi budet alltid er lavere enn tilbudet, og tilbudet alltid er høyere enn det nåværende budet. ECN-megleren tillater å kjøpe på tilbudet og selge på tilbudet. Mens en fast spredemegler kun fyller deg på tilbudet dersom tilbudsprisen når det punktet, og vil bare fylle deg på tilbudet dersom tilbudsprisen når det punktet. Alt litt forvirrende, men med den faste spredemegleren blir du alltid skrudd litt på begge sider. Noen får en bedre pris enn deg. Og sannsynligvis er personen som får en bedre pris noen som bruker en ECN megler. Alt som egentlig er å si, de 4 pippene jeg bruker i eksemplet, er litt forenkling. Du vil faktisk måtte sammenligne meglere for å se hvor mye du gir opp på hver handel. Men sannsynligvis med en 2 pip fast spredemegler, gir du faktisk opp mer enn 2 pips, selv om det på overflaten kan virke som det er alt du gir opp. Med en ECN megler har du alltid muligheten til å få de beste prisene tilgjengelig (og til og med lage dem selv), noe som betyr at du faktisk ikke trenger å betale spredningen (du kan bare prøve å kjøpe på budet, og prøve å selge på tilbud, men du kan ikke alltid bli fylt med mindre en annen person handler med deg). Så den teoretiske forskjellen mellom en ECN-forhandler og 2 pip fast spredningsvirksomhet kan være opptil 4 pips på en enkelt handel, men det kan også være litt lavere, avhengig av hvordan forhandleren velger å utføre sine bestillinger. Denne artikkelen går inn i budskapet spredt litt mer, og illustrasjonene kan bidra til å gjøre dette litt mer klart vantagepointtradingarchives13382 Cory Mitchell, CMT sier: Teoretisk kan du, men jeg wouldn8217t. For å til og med ta en enkelt dagshandel, med 5 pip stopper tapet 5 i fare. Hvis du har noen tapende handler, er du på 0 veldig raskt. I stedet tenker ikke på å handle med ekte penger akkurat nå. Øv handel med en demo konto. For å se konsekvent vil positive resultater trolig ta flere måneder eller mer (for de fleste vil det ta et helt år). I løpet av den tiden fortsetter du å spare penger. På den måten når din handel er bedre, vil du ha mer kapital til å begynne med. Hvis du er dagshandel, starter du med minst 500, helst 1000. For swing trading (handler som varer lenger enn en dag) starter med 1000, og helst 2000 USD. Hei Cory Utmerket artikkel. Jeg har et spørsmål. Kan du foreslå en FOREX ECN Broker her i USA Jeg bor i California og ønsker å dra nytte av de lavere provisjonene, akkurat som du gjør med din handel. Takk, og ser frem til dine forslag og råd. Cory Mitchell, CMT sier: I USA er provisjonene høyere enn ute. FXCM tilbyr ECN trading, og de fleste andre amerikanske meglere tilbyr provisjoner og prisstrukturer som er like (eller litt verre) enn FXCM. It8217 er ganske begrenset. FXCM er en av de viktigste. atcbrokers er en annen ecn forex megler. Jeg har ingen erfaring med sistnevnte. Provisjoner er de samme for begge. FXCM kan ha en liten fordel ved at deres Trading Station-plattform er ganske bra (finere enn MT4 og enkel å bruke), og du kan også bruke NinjaTrader, som er en god dagshandel plattform. Siden provisjonene er de samme, vil jeg anbefale å åpne en demo konto med begge meglere og se hvem som tilbyr den strameste spredningen konsekvent. Utover det er det ingen forskjell mellom dem, så det kommer ned til personlig preferanse. Legg igjen en kommentar Avbryt svarDen amerikanske dollar er den mest populære valutaen i verden, og er den dominerende reservevalutaen som brukes over hele verden. USD kalles ofte The Greenback i forbindelse med sin grønne fargestoffer og kan ofte være et favorittbil for handelsmenn som ønsker å kjøpe eiendeler fra eller i USA. Når risikoaversjonen går høyt, vil handelsmenn ofte se på å kjøpe amerikanske statsobligasjoner, noe som kan skape etterspørsel etter amerikanske dollar. USD Nyheter og analyse av John Kicklighter David Song Paul Robinson Jeremy Wagner, CEWA-M Tyler Yell, CMT James Stanley og Renee Mu av John Kicklighter av John Kicklighter av James Stanley av James Stanley Load Flere artikler av John Kicklighter av Renee Mu av David Song av Jamie Saettele, CMT av Christopher Vecchio og Dylan Jusino A: Faktisk F: Prognose P: Tidligere markedsdata Markedsdata er oppgitt for handelsdagen. Markedsdata er oppgitt for handelsdagen. DAILYFX PLUS PRISER CHARTS RSS Tidligere resultater er ingen indikasjon på fremtidige resultater. DailyFX er nyhets - og utdanningswebstedet til IG Group. Thread: starter med 100 dollar som starter med 100 dollar. Hilsener, mine kolleger og pipetter. Målet mitt er å bygge opp kontoen min med egenkapital i dette valutamarkedet. Men jeg vil gjerne vite hvor mye penger jeg kan gjøre med 100 dollar på kontoen min. Jeg vet at jeg bare kan handle med to par, så mitt mål er å doble kontoen min, slik at jeg kan legge til mer penger til handel. Jeg har øvet på min demo konto og jeg har doblet min gevinster med min handelsmetode der jeg vil legge inn snart. Bli velsignet: kult: Opprinnelig postet av miketh36 Hilsener, mine kolleger og pipetter mitt mål er å bygge opp kontoen min med egenkapital i dette valutamarkedet. Men jeg vil gjerne vite hvor mye penger jeg kan gjøre med 100 dollar på kontoen min. Jeg vet at jeg bare kan handle med to par, så mitt mål er å doble kontoen min, slik at jeg kan legge til mer penger til handel. Jeg har øvet på min demo konto og jeg har doblet min gevinster med min handelsmetode der jeg vil legge inn snart. Hold deg velsignet Hurtigspørsmålet, hvor lang tid tok det for å fordoble din demo Og en rask kvote der gjort det? Ikke forvent demo-resultatene å bli speilet av dine liveresultater. Psykologi. Hvis du klarer å beseire mellomrummet mellom ørene dine, og handle slik du gjorde på demo, vil du bare ha det bra. Men ikke forvent at det skal være en realitet. Det vil ta litt tid å erobre hodet. Jeg er veldig glad for å se at du starter med en liten mengde. Og hvis det er riktig handlet, er 100 det alt du trenger å sette inn. Opprinnelig skrevet av miketh36 Greetings, mine kolleger og pipetter mitt mål er å bygge opp kontoen min med egenkapital i dette valutamarkedet. Men jeg vil gjerne vite hvor mye penger jeg kan gjøre med 100 dollar på kontoen min. Jeg vet at jeg bare kan handle med to par, så mitt mål er å doble kontoen min, slik at jeg kan legge til mer penger til handel. Jeg har øvet på min demo konto og jeg har doblet min gevinster med min handelsmetode der jeg vil legge inn snart. Bli velsignet avhenger av innflytelse, appetitt for risiko, handelsstil (dag, swing, langsiktig) blant mange andre faktorer. Fra min forståelse kan profesjonelle handelsmenn få 5-10 per måned, som er i størrelsesorden doble penger hvert år, type handling. Jeg antar at mange investeringsverktøy ville være virkelig veldig bra hvis de kunne gjøre det. FX-Men Æresmedlem Bli medlem Feb 2009 Sted Great North Woods Innlegg 1.084 Pass på at du valgte en megler som lar deg handle med nano-partier. Hvis du er i USA, er dette enda viktigere. 50: 1 innflytelse er bra og bør ikke være et problem, men det vil være med en liten konto. En av tingene som skjer med forhandlere med små kontoer, er at de er fristet til å risikere mye. Hvorfor ville du tilbringe hele tiden å se på diagrammer for å få 1 dollar hvis du bare opped den handelsstørrelsen du kunne gjøre mye mer. Ikke gjør det. Pass på at du velger en megler som lar deg handle nano mye. Hvis du er i USA, er dette enda viktigere. 50: 1 innflytelse er bra og bør ikke være et problem, men det vil være med en liten konto. En av tingene som skjer med forhandlere med små kontoer, er at de er fristet til å risikere mye. Hvorfor ville du tilbringe hele tiden å se på diagrammer for å få 1 dollar hvis du bare opped den handelsstørrelsen du kunne gjøre mye mer. Ikke gjør det. Kunne ikke vært mer enig. Oanda vil til og med la deg handle mindre enn en standard nano mye. Kan være et godt valg i dette tilfellet Medlem siden Sep 2010 Innlegg 12 Takk for rådene om handelskrigere. Jeg vil gi deg ytterligere resultater og oppdateringer på mine bransjer. fred ut Medlem siden Sep 2010 Innlegg 12 Enhver kropp selger eurchf-brøndene mine resultater eller fortsatt venter. overskuddet varierer mellom 110 og 90 profitt. Selg eurchf 1.2810stop på 1.2860 limittarget 1.2810. fred Bli med dato des 2010 Innlegg 17 Pass på at du valgte en megler som lar deg handle med nano mye. Hvis du er i USA, er dette enda viktigere. 50: 1 innflytelse er bra og bør ikke være et problem, men det vil være med en liten konto. En av tingene som skjer med forhandlere med små kontoer, er at de er fristet til å risikere mye. Hvorfor ville du tilbringe hele tiden å se på diagrammer for å få 1 dollar hvis du bare opped den handelsstørrelsen du kunne gjøre mye mer. Ikke gjør det. Jeg er helt enig - du kan være bedre å fortsette å handle med demo på quotlargerquot notionals og deretter gå live med litt mer kapital i fare (hvis du kan). Bli medlem Aug 2010 Sted California Innlegg 89 IMO 100 er ikke verdt å handle når du kan jobbe på en jobb og gjør mer enn forventet måned om en time uten risiko. Hold alvorlig demoing mens du sparer penger. Innleggstillatelser Alle klokkeslett er GMT -4. Nå er klokken 07:20. Lær hvordan du handler Forex. BabyPips er nybegynnere guide til Forex Trading. Din beste kilde til Forex Education på nettet. Opphavsrett 2005-2015 BabyPips LLC. Alle rettigheter reservert. quotLife unexamined, er ikke verdt living. quot

No comments:

Post a Comment